BuzzadorBLOG

14 december 2008

Husse&Mattes troll är glada


Lägenheten hade klarat sig från allmän förstörelse. Tack snälla B. för att du hjälpte oss att ge mat och annat som hör kattskötsel till. :)

Det är skönt att vara hemma igen.
Jag gillar Göteborg...
...Fast Hjo är bättre.

Just nu sitter jag i min soffa, med båda katterna liggandes på klappvänligt avstånd. Det känns som att de är glada över att vi är hemma. Henkeman berättade att Lisa hade gått och letat efter mig när jag var uppe på min skolavslutning. Olga verkar må bra, hon med. :p

Är ganska slö ikväll. Skulle kunna lagt mig och sovit redan klockan sju. Men jag ska försöka hålla mina gråblå öppna så jag hinner kolla på Hjältegalan i alla fall. Aldrig fel med musik. Och en kväll fylld av medmänsklighet, hjältemod, kärlek och omtänksamhet. Det behöver alla.

Ta hand om er därute!

Inga kommentarer: