BuzzadorBLOG

17 december 2008

Karaktär är bra att ha...


Idag ska jag baka bullar och göra julgodis. Enda smolket i lyckobägaren är, i vanlig ordning, min karaktär. Ska försöka att inte ens smaka på något, utom kanske en enda liten bulle, innan jul. Resten ska få gotta till sig tills julafton. :)

Senare ikväll ska vi iväg till kära faster&farbror och spela spel på deras nyinhandlade viftkonsoll. Det lär bli en upplevelse att se kära faster förtvivlat kämpa med viftkontrollen, hysteriskt skrattande och med kontrollen i ett krampaktigt grepp. (Fick just en flash back från när jag var liten och hon skulle simma med Mario i Mario 1... ju mer Mario sjönk, desto högre lyfte hon kontrollen...) Det lär bli en helkväll.

Nu väntar frukost... och innan det ska jag väcka på käre sambon, som fortfarande ligger och snusar gott. Lisa och Olga roar sig med att dissikera ytterligare en pappkartong så små kartongbitar yr runt i hela rummet. Tur att det finns dammsugare. :)

Ta hand om er därute. Nu ska jag starta upp min dag.

1 kommentar:

Emma sa...

Va goa bullarna så ut!!!! Blir lite sugen... Min karaktär hade nog redan vid det här laget brustit... By the way, din svåger som jag en gång i världen pröva att leva me, va gör han nu förtiden....
Kram