BuzzadorBLOG

16 maj 2009

Balanserad

Idag känner jag mig faktiskt riktigt frisk igen. Om man bortser från en rejäl snorskalle som hålls på plats med hjälp av kopiösa mängder nässpray då, vill säga. Gårdagen gick i spelandets tecken då det var dags för den sedvanliga spelkvällen. Jag hade bestämt mig att inte äta godis hela kvällen (något som annars blivit lite av en dålig tradition). Sagt och gjort. När vi var på ica handlade jag en styck Drakfrukt och en hel påse Litchi. Kände mig riktigt påhittig som sparade kärnorna till Litchin och idag blev jag ännu mer ett med naturen då jag bestämde mig för att plantera kärnorna i en ganska ful blå plastkruka. Nu får vi se om det växer något så småningom. Återkommer i detta framöver. :)


Det här är en Litchi och det andra en drakfrukt

Inga kommentarer: