BuzzadorBLOG

31 augusti 2008

Hoppsan. Det här blir mitt 50 inlägg i den här bloggen. Nästan läge för en trumpetfanfar.
*lyssnar, hör ingenting...*

Nåja. :) Önskar att jag hade något riktigt världsomvälvande att skriva om, men så är inte fallet. Vardagen när den är som bäst. Idag får vi besök av Z och J som ska äta lite söndagsmat. Dom blir först, tänkte ha ett bjussa-på-mat race ett tag nu. Nästa fredag tar vi någon ny släkting som får smaka på gastronomi a'la J. ;) Idag serveras potatisgratäng med kassler och efterrätten blir en slät kopp kaffe eller en kopp té om man så vill.

Efter inmundigande av mat är det dags för mig att dra på mig jobbarkläderna och åka och jobba hos min sagofarbror. Imorgon väntar starten på min långa praktikperiod. Då ska jag göra allt, känns det som. Projektrapport ska skrivas, jag ska göra en bra praktik plus att det är uppgifter rörande min praktik som ska knattras ner på papper.
Vem var det som sa att det skulle vara svårt att jobba åtta till fem?
Jag får jobba 7-24, känns det som.
Men snart är åbäket slut.
Då får vi se vad livet erbjuder mig.

Dags att få i sig det sista av mitt halvljumma kaffe nu, snart blir det middag.