BuzzadorBLOG

29 augusti 2008

Det är sen morgon och solen strålar utanför. Ska se om Henkeman är sugen på att följa med ut och ta en god kopp kaffe på favvoritstället efter frukost. Spelade mysspel igår. Cellshading och massor med tänka och en gullig story med en orädd flygande apa som side kick. Det kommer säkert rädda min höst framöver. :)

Nya vifta-runt-med-handkontroll konsollen är en riktig guldgruva. Förstår inte varför så många förståsigpåare anser att det är en barnkonsoll och inget för vuxna gamers. Isånafall föredrar jag att vara barn. Jag menar, kexlådan är inget för mig. ;)

Och om jag nu fick er förvirrade beror det på att jag inte vill göra reklam för stora, redan allt för marknadsförda monster. De av er som spelar spel vet vad jag snackar om i alla fall...

Ta hand om er och njut av värmen idag. Gör inte som jag och sitt inne och skriv blogginlägg. ;) Men nu är det frukosttime och sen får vi se vart dagen tar vägen med mig.

Inga kommentarer: