BuzzadorBLOG

28 augusti 2008

Tjolahoppsan, så det kan gå. Trodde att jag skulle jobba kväll idag, men så var visst inte fallet. Klockan jättetidigt ringer V och frågar vart jag är någonstans eftersom jag skulle varit på jobbet sisådär för en halvtimme sen. *suck* Jaja, man kan nog inte ligga på topp för jämnan. :p

Jag och A stack iväg till textilaffären här i stan och handlade lite inredning så nu kan jag stoltsera med snygga gardiner och lite mysljus som jag kan liva upp höstmörkret med. För höst blir det, hur lite jag än vill att det ska bli det. Får väl tugga i mig det förbannat sura äpplet och gilla läget.
Även om jag inte vill...

I och med att jag vaknade lite oväntat så fick jag inte tillräckligt med mat. Så när jag kom hem ifrån textilaffären med en energidryck skvalpandes i magen fick jag en liten sockerkänning. Händerna skakade och jag kände att jag behövde mat. Kunde inte ens fortsätta hacka löken som jag skulle ha i kycklinggrytan som vi sedan smorde kråset med. Henkeman blev lycklig över maten, lille godingen. Och sen fick jag en kram och lite välbehövlig uppmuntran för att jag pyntade så fint i vår yberfina lya.

Nu sitter vi här igen. Treenigheten Henkaman jag och A. Vi är hemma igen. :)

Inga kommentarer: