BuzzadorBLOG

27 augusti 2008

Äntligen hemma igen. Tänk att en enda plats på jorden kan vara där man verkligen känner att man hör hemma. Fast... i mitt fall är kanske mer benämningen hemma en plats där jag får vara med henkeman och med mina små lurviga damer. :) En plats där jag är trygg och känner mig väl till mods. Knepigt egentligen. Att ett enda ord som "Hem" kan väcka så mycket tankar.

Vad betyder hem för dig?

Vi ska snart in till Skövde en vända och lulla runt inne på maxi. Köpa lite pryttlar här, kolla i en affär där... ta en kopp kaffe och snacka lite smörja. :) Bara ta det lugnt och bara vara. Sånt är väl behövligt ibland. Att inte behöva ruta in allting i scheman och tider. Även fast jag har en förkärlek för det många gånger. Kontrollbehov eller struktur, det är den stora frågan. ;) Eller, nej.. jag är nog bara en sån där som försöker få ordning på mitt eget liv och som är rädd att tappa fotfästet...

Nej, nu väntar stora staden på oss. Ha det gott i regnrusket.

Inga kommentarer: