BuzzadorBLOG

8 september 2008

Idag vaknade jag redan klockan fem av någon outgrundlig anledning (läs: Kelsjuk Lisa). Just nu är jag i slutet av ett långt frukostmaraton. Jag gillar såna här mornar av någon anledning. Det är tyst och lugnt, jag behöver inte stressa och jag får tid att bara vara. Man hinner med så mycket när man vaknar tidigt och det kan vara nog för att ladda upp batterierna, konstigt nog.

Damerna anser däremot att mattes tidiga morgon är detsamma som mertid för dem. Det ska pipas och skrikas för uppmärksamhet och jönsas i största möjligaste mån för att få mattes uppmärksamhet. Men vad gör väl det, dom är söta när dom sover, dom med. ;)

Nu ska jag pallra mig iväg till praktiken igen. Den här veckan kommer jag få vara med på lite mer gymnastik och data. Förra veckan hade jag kökstjänst. Vi får väl se hur den här veckan går. Ta hand om er därute och skicka gärna iväg något sms om ni har mitt nummer. Det är alltid roligt när det händer någonting. ;)


Sovande damer...

Inga kommentarer: