BuzzadorBLOG

8 september 2008

Träningstajm. A är sjuk och Z sa först att hon skulle komma, men backade ur i sista stund. Sak samma. Lilla J klarade skivan iallafall... En timmes träning, varav en kvart på crosstrainern där man kan få fullkroppsträning. Spännande att se hur mycket träningsvärk man drar på sig imorgon. ;)

Annars är det lugnt som vanligt. Ska snart in och bada lite innan jag ska nana kudden. Även fast jag somnade lite innan. Det är ganska mysigt att somna tillsammans la både jag och henkeman märke till. Och nej, inget snusk här inte. Vi var propert klädda bägge två. Men det går att nana ändå. Fast jag har fortfarande små kratrar efter henkemans skäggstubb på hakan. :) Det är nog det som är kärlek.

Ta hand om er därute. Imorgon är en ny dag men nya erfarenheter. Spännande? Det kan jag tyvärr inte kommentera...

Inga kommentarer: