BuzzadorBLOG

22 oktober 2008


Det här var inte den skönaste upplevelsen.
Åkte till doktorn idag för min, som jag trodde, bihåleinflammation. Det visade sig att det är troligare att jag har någon form av allergi. Fick dels ta obehagligt blodprov för att kolla vilken allergi jag eventuellt skulle kunna ha och sen.. ..sen blev det äckligt!

Jag fick göra en näsodling. Detta lilla ingrepp innebär att man kör upp en minimal tops upp i, vad jag ansåg, halva hjärnan. Inte nog med det.. sen skulle dom tydligen gojsa runt där uppe med och jag fick inte röra mig. Femton sekunder med en sak uppkörd i snoken är en evighet vill jag lova. Men nu är det över - hoppas jag.

Nu ska jag bara vänta på att odlingen och blodprovet ska fixas till. En vecka ska det ta. Sen får jag se..

Totalt 347 kronor fick jag betala för att kanske få klarhet i vad som kan vara knas i min värld. Då fick jag läkarbesök, en styck nässpray och allergitabletter...
Jaja, det kostar att vara sjuk. Eller täppt i näsan för länge.

Kram på er

1 kommentar:

Emma sa...

Usch då det där lät inget vidare... Stackare...