BuzzadorBLOG

23 oktober 2008

En helt okej dag idag. Alltid trevligt med lite sång och musik.

Synd bara att jag låter lite förkyld och att hela rösten försvinner i en geggig och slemmig nästanmusik. Men jag gör så gott jag kan. Nu handlar allt om att vänta tills jag får reda på vad det är som är dumt mot mig.
Vill inte vänta.
Vill veta - nu!

Tittar lite med ett getöga på Mumien2, det är ganska roligt. Men den var roligare första gången man såg den. Alltid trevligt med lite skämt, specieleffekter och pangpang.

Imorgon ska jag på kräftkalas hemma hos kära faster, på lördag ska vi fira ute i fågelås och på söndag ska vi sjunga i kyrkan. Det går på löpande band mest hela tiden. :)

Ska snart gå och lägga mig. Ännu en dag är avklarad. Imorgon väntar en ny på dag just på mig.

Inga kommentarer: