BuzzadorBLOG

20 oktober 2008

Nu är jag trött på att vara förkyld och ha ont i huvudet på grund av mina jäkla bihålor som vägrar bli snälla igen. Jag menar.. vad har resten av mig gjort dom? ;) Jag ger det någon dag till och blir det inte bättre får jag väl lulla iväg till doktorn och få penicellin. Usch! Vill faktiskt inte tugga tabletter...

Förutom det har dagen varit helt okej. Fick följa med mina arbetstagare till Tibro idag och vara med när dom jobbade. Det var roligt att se dom i action för det gick undan och dom var så koncentrerade. Min uppgift var att serva mina vänner så att dom hade material framme hela tiden och plocka bort slutprodukten och lägga i en låda som satt fast i en truck. Det var helt okej, som sagt. Jag är ingen fanatiker av fabriksjobb så det jag satte störst värde på vad arbetsglädjen hos arbetstagarna. Lilla fröken K pratade inte om sin olle på hela tiden. :)

När jag kom hem var jag rätt trött, om jag ska vara ärlig. Men jag höll mig vaken och lagade både mat och efterrättspaj. Så nu får jag lov att lägga mig tidigt. Imorgon ska jag intervjua chefen P och försöka få tag på B-E på Trean för en intervju, där med. Sen kan jag ta itu med mitt projektarbete på allvar. Det blir skönt, men lite vemodigt.
Efter det är ju min skola slut.
Sen ska jag ut i verkligheten igen...
känns lite skumt.

Men, men.. det är ganska lång tid kvar.
Allt ordnar sig.

Det måste göra det. :)

1 kommentar:

Emma sa...

Nää fy va trist med en enveten förkylning... Stackare.. Tackför komplimangen! Tycker det är så himla super kul att arbeta med händerna!