BuzzadorBLOG

26 november 2008

Skrivastuga för missuppfattade studenter...

...Det vore väl nåt? Tänk så många människor som envist skulle ägna sig åt navelskådande eller beklaga sig över lärarnas oförmåga att göra och säga rätt så att de skulle göra sig förstådda. :p

Nej, det är nog ingen bra idé när jag tänker efter.

Mitt liv, just nu, handlar om att hinna göra massor på kortast möjliga tid. Projektarbetet blir nog bra, men just nu känns det som jag går igenom en ansträngande, mental, förlossning. Det är så mycket som ska finjusteras och det finns så lite tid. *suckar*

Men jag kommer bli klar, det vet jag. Och det är en ljusning i mörkret.

Men som det ser ut nu blir det bara en massa läxläsning. Det finns liksom inte utrymme för så mycket mer. Socialt liv? Går det att äta?

Det är jag, datorn och mitt USB-minne. Det är vi mot världen.

1 kommentar:

kantorn sa...

Du kanske kunde kombinera skrivarstuga för missuppfattade studenter med H:s projekt på högskolan. Studentverkstan dit förvirrade studenter kan vända sig och få hjälp med allt som har med studier att göra :-)