BuzzadorBLOG

21 december 2008

Besvarar utmaning

Har blivit utmanad av http://stumpelisen.blogspot.com

Mina sex favoritprogram: Svårt val. Teven är inte den plats där jag är mest. Eureka, Scrubs, Nigellas mat, Jamie Oliver, Simpson, Family Guy... ...och säkert många fler som jag inte kommer på just nu. :)

Sex saker jag gjorde igår: Vaknade, åt frukost, träffade svärföräldrarna, splade "Sätt sprätt på en miljon", åt kvällsmat och somnade...

Sex favoritrestauranger: Synd att det var restauranger. Föredrar caféer. Men, men...
Thai Pak i Skövde, Pizza Hut, Strand i Hjo, Alexandra i Hjo, Arena i Karlstad, En Italiensk restaurang i Stockholm.. . som jag inte minns namnet på. ;)

Jag hade en punkt till på listan och det var att jag ska skicka vidare listan.. men eftersom det är jul och jag är en vänlig själv tog jag bort den. Är det däremot någon som vill berätta får ni gärna kopiera in texten och skicka ett meddelande till mig om vad ni gjort.

Ta hand om er,
nu ska HjoJenny fortsätta vara barnvakt. :)

Inga kommentarer: