BuzzadorBLOG

20 december 2008

Uppe med tuppen

För en gång skull på mycket länge valde jag att gå upp när mina små damer väckte mig i morse. Henkeman sussar fortfarande gott och katterna småpratar lite medan jag sitter och knattar på tangentbordet. Det är fyra dagar innan jul och det regnar. Håhåjaja.

Jag hade helst haft massor med snö just nu. Men så är det inte. Inte mycket att göra åt naturens nycker. :)

Idag ska vi handla det sista inför julhelgen och sen ska vi bara fixa iordning det sista i lyan.
Sen ska vi fira jul.

Det ska bli intressant hur många gånger granen trillar i backen när vi väl får upp den. Kan tänka mig att den är väldigt intressant för Lisas tassar och Olga är säkert inte mycket bättre hon. *ler* Katter är spännande varelser.

1 kommentar:

Emma sa...

finns en lite utmaning till dig på min blogg!
Kram