BuzzadorBLOG

9 januari 2009

Usch å fy å bläääää...

...som min lille sagofarbror skulle sagt. Efter det skulle han, med sin mest bestämda ton, konstatera att: "Jag vill inte ha förkylning i mitt hus!"

Men nu är det ett faktum. Återigen kommer nässpray, näsdukar och värktabletter vara mina närmaste polare för några dagar. Antar att det bara är att vänta ut skiten, men det är alltid lika ovälkommet att vara sjuk. Men, men... Jag får försöka vända på problematiken och tänka att det finns människor som drabbas av betydligt värre saker än förkylningar så då är det inte lönt att jag tycker synd om mig själv i ett hörn. :)

Nu får jag finna mig i att det blir en lugn dag. Även om jag tänkt att jag skulle får ordning på allt idag. Suck.. Men man får lyssna på kroppen när allt inte är som det borde. Minsta möjliga och sängläge. Kolla på film, läsa och sova.

Det lät som en plan..

Ta hand om er därute!

Inga kommentarer: