BuzzadorBLOG

15 februari 2009

Musik i många timmar

En hel lördag fylld av toner. Med ett bra gäng. Kan det bli bättre? Speciellt tack för den smarriga maten vi fick efteråt. ;)

Ikväll har jag, Henkeman och kära faster och farbror varit hemma hos oss och spelat lite viftkontrollspel. Kan säga att tennis är min grej. Om inte annat så slår jag hål i luften. Men kul hade jag i alla fall.

Annars har vi bara fikat med en kompis idag. Och jag lyckades med bravaden att göra mat samtidigt som jag bakade chokladmuffins med topping. Detta under tidspress. Men vi hann och äta och diska undan innan faster och farbror kom hit i alla fall. Lilla mig kan om hon vill. :)

Har en känsla av att mina snödroppar fryser om fötterna ute just nu. Det biter bra i kinderna när man kommer utanför dörren. Men jag tror ändå på en vår snart. Fåglarna kan inte ha helt fel.

Imorgon ska jag vara hemma - som det ser ut nu i alla fall. Med min tur kommer vikarieförmedlingen ringa klockan sju och säga att jag ska vara på något ställe inom tio minuter. Edller, kanske inte riktigt så illa, men ändå. Det är bra att få jobba lite. Annars blir det inga pengar alls.

Ska prata med arbetsförmedlingen och min a-kassa så jag kan få ordning på alla papper som kommer likt en flodvåg. Byråkrati är inget kul alls.

Inga kommentarer: