BuzzadorBLOG

20 februari 2009

Snart är det dags

Imorgon gäller det. Då ska allt sitta som en smäck. Spännande värre. :)
Kom till Hjo kyrka klockan 18.oo om ni vill höra mig och mina körkompisar ta ton. ;)

sista dagen på veckan. Imorgon får jag sovmorgon. Tänk att få sova utan att väckas av telefonsignaler eller väckarklockor. Känns som en dröm. Fast, med min tur kommer jag bli använd som gosobjekt av lilla Lisa. Hennes välvilliga uppmärksamhet gör livet mysigare.
Det finns två pälsbollar som anser att matte är bäst i världen. :p
Olga är något mer subtil och brukar oftast agera frisör med sina tassar.
Aldrig att hon rivit mig i huvudet, utan hon kammar håret på mig.

Annars är allt som vanligt. Ikväll ska jag baka en kaka och laga fredagsmiddag, men sen hade jag tänkt parkera mig i närmsta soffa, inlindad i en filt och med en kopp te i högsta beredskap. Behöver ladda batterierna. (läs: sova i soffan till en kass film)

Trevlig helg på er

Inga kommentarer: