BuzzadorBLOG

21 februari 2009

Härligt

Trots snö och rusk blev det en riktigt bra dag ändå idag. Kära kören gjorde ett kanonuppträdande idag, trots att vår dirigent blev magsjuk. Min insats lämnade kanske lite att önska (åtminstone enligt mig själv) jag klarade slutklämmen men missade första tonen, men det blev inget falskt eller osäkert i alla fall, så jag är nöjd. :)

...Och Emma, ditt fina halsband var det många som la märke till. Det lyste upp min kolsvarta uppenbarelse under körframträdandet. Tack igen. :)

Idag är första egentliga spelmötet i vår nya spelförening, LandsideGaming och just nu spelar större delen av gänget Mario Kart och har det trevligt värre. Tycker det är extra bra eftersom vi, någolunda vuxna individer, kan klara oss utan alkohol en lördagskväll. Finns det bara kaffe är jag tillfreds med livet. :p Att jag dessutom fått förtroendet att skriva recensioner känns trevligt. Jag saknar att skriva för ett syfte.

Imorgon är jag ledig. Tänk, en hel dag som jag kan göra precis vad jag vill. Känns nästan som att vänta på sin födelsedag, eller nåt. ;) Hoppas bara att det inte blir ett västgötaklimax där förväntningarna är skyhöga och besvikelsen större när man inte hinner med allt man ville...

Trevlig helg alla.

Inga kommentarer: