BuzzadorBLOG

23 april 2009

*Trumvirvel*

Idag är jag färdig behandlingspedagog. Två årsutbildning har gett utdelning i form av ett papper som ger mig rätt i att arbeta konstruktivt tillsammas med människor som drabbats av psykisk ohälsa eller som har kognitiva funktionshinder.

Min enda farhåga är vad jag ska göra nu, när jag inte har några skolböcker att fördjupa mig i längre. :p

Jag gav lärarna var sin liten blomma för att visa att jag brydde mig och dom blev så rörda att de fick svårt att prata. Medmänsklighet är nog så viktigt. Även om det handlar om en liten gul vårglöd för 29.9o från Konsum. Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag får åka hem snart.

Ta hand om er därute.

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis till betyget och den fördiga utbildningen

Anonym sa...

Grattis till den färdiga utbildningen och yrket som du fick efter alla studieåren.
Och grattis på födelsedagen