BuzzadorBLOG

11 juni 2009

Balkongstädning

Nu är det fint ute på vår balkong igen. Borta är den enda lådan med fina penséer och nu finns istället två blomlådor med härdiga sommarblommor på balkongräcket. Penséerna finns dock kvar och pryder nu såväl bordet som trista hörnet. Nu väntar jag bara på det vackra vädret så vet jag vart mitt kaffe kommer inmundigas så småningom. :)

Tack snälla Farmor för min sena födelsedagspresent. Den kommer jag ha glädje av hela sommaren - och många år till om nu min lavendelplanta vill sig.

Annars är allt som vanligt. Var på skolavslutning idag och lekte att jag också skulle ha sommarlov, lyssnade på musiken och barnkörerna. Det var trevligt. Att vi dessutom fick tårta för att vi fotograferade kompisarnas barn var, av förklarliga skäl, ett extra plus i kanten.

Imorgon ska jag jobba och sen är det dags att fira en nybakad student. Kommer ramla i säng tidigt eftersom det är jobb som gäller framöver. Glöm inte att komma och lyssna på kören nu på söndag klockan 18.00 i Hjo Kyrka. Med inlånade trummisen lär vi försöka lyfta taket i kyrkan. :)

Ta hand om er, vetja! Nu ska jag dricka en kopp kaffe och ta vara på kvällen.

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Vi ska ju sjunga 18.00 ;)