BuzzadorBLOG

9 juni 2009

Igår började jag sommarjobba


Kom med vår grupp på Facebook, vetja. Sök på Gospel Voices i causes. :)

Andra konserten gick riktigt bra. Även om hela kören verkade rätt sliten innan framträdandet så blev vi riktigt laddade när det väl var dags. Fast, det klart, det är ganska tungt att sjunga med så mycket trä omkring sig. Ljudet vill gärna försvinna. Enda störningsmomentet var en ung snorvalp i publiken som tvunget skulle göra narr av oss som sjöng. Det komiska i det var att han nog trodde att han inte syntes men att hela alt-sidan av kören såg vad han pysslade med...
Som Pia sa: Han är en typisk hitsläpad tonåring. :)

Annars är allt bra med jobb och så. Ska vara i mina barndomstrakter nu i tio veckor. Min helg är förflyttad från lördag - söndag till onsdag - torsdag, annars är allt som vanligt. Hoppas bara att allt löser sig med problemen kring min deligation. Känns inte bra att sjuksyrrorna har delade meningar kring om det är rätt eller fel att jag får göra just den deligationen eller ej. Speciellt inte eftersom jag har papper på att jag faktiskt kan. Men, men.. Det är väl det som är charmen att jobba inom kommunen, kan jag tänka.

Ta hand om er därute, nu ska jag strax iväg och jobba. :)

Inga kommentarer: