BuzzadorBLOG

7 mars 2010

Joråsåatte...

Ni vet såna där drömmar man kan ha. Att man trillar ner från en trappa, eller en stege eller annat. En sån där dröm där man spritter till och vaknar. En sån dröm hade jag inatt. Jädrar i min lilla låda så ont jag fick. Och så rädd jag blev. Jag menar, jag har ju ont sen innan.. och nu blev det ännu värre. Henkeponken fick hålla om mig tills jag somnade om igen. Jag var kallsvettig och skakade. Så det fick bli en dundertablett till inatt. Förbannade skit!

Har varit ute och hälsat på Farmor och Britt idag på morgonen. Henkeponken satte fast en presenning på deras tak som beslutat att ge upp under snön. Så det blir massor med jobb där till våren. Spännande med hus, det finns alltid gott om oförutsedda arbetstillfällen där. :)

Annars ska vi på middag ikväll. Kommer säkert bli trevligt. Men först vill jag sova en skvätt så jag orkar.

Ta hand om er, vetja...

Inga kommentarer: