BuzzadorBLOG

11 maj 2010

Semester

Håll i hatten nu, go vänner. Det är, nu mer, ett faktum att jag ska ha 4 veckors semester i år. Betald sådan. Betänk detta ett tag.
Smaka på ordet...
s e m e s t e r. . .
Betald...

...oj... :)

Annars händer inte vidare värst mycket i lyan just nu. Jag nyser skallen av mig av alla pollen, katterna sover och sen ska jag dra på rätt skor och bra musik i lurarna och promenera en schväng. Just det här med rätt skor är viktigt att poängtera. Jag gick en långpromenad häromdagen - med snygga, men uppenbart felaktiga skodon på fötterna. Dagen efter hade jag värken son glömts bort. Ont i ländryggen och på framsidan av bägge smalbenen. Mina benhinnor uppskattade visst inte att fel sorts sula hamrade mot asfalten. Så jag blev halta-Lotta hela dagen igår. Inte vidare värst uppskattat av Henkeman som gärna tar ett steg medan jag får springa med och ta tre steg samtidigt...

Nej, dags att göra något vettigt denna vackra dag. Passar ju inte att sitta inne då heller. Det kanske blir så enkelt att det blir en glass på Moster Elins.. Det lät nästan som en plan. :)

Inga kommentarer: