BuzzadorBLOG

6 maj 2010

Ibland far man runt som ett skållat skinn som inte vet riktigt vart man ska ta vägen. Idag har varit en sådan dag. Jag har, sen jag slog upp min blå, hunnit med att både träffa min fackliga representant, prata med Försäkringskassan om mina sjukpengar för när svansen gick av, pantat flaskor, handlat, tvättat och lagat två mål mat. Känns faktiskt helt okej. :)

Ikväll väntar körsång och lite trevlig samvaro överlag.

Jag har precis läst ut en av de bästa böckerna jag plöjt igenom på länge - och eftersom jag är en bokmal av sällan skådat slag säger det kanske.. ....egentligen inte ett smack. ;) Hur som helst. Boken heter: Hundraåringen som kröp ut genom fönstret och försvann.

Håll utkik efter den om ni vill skratta lite.

Nu ska jag dricka lite kaffe och tugga på ett ballerinakex och bara tycka att jag är bra som uträttat så mycket just idag. Man får så att säga vara glad för det lilla. :)

Ta hand om er därute, vetja!

Inga kommentarer: