BuzzadorBLOG

6 juli 2010

Ny design

Nog för att jag är kaffeälskare av stora mått, men nu tröttnade jag på den gamla designen.

Sån tur att det finns ett designverktyg så att jag kan få en snyggare blogg utan att egentligen anstränga mig det minsta. Inte helt fel med överskottsenergi. Då händer det ju saker i alla fall.

Just nu sitter Henkeponken, föga förvånande, tillsammans med kompis R och spelar spel. Just nu är det Secret of Mana som gäller. Aldrig fel med tidsfördriv heller. Jag blev lycklig eftersom R hade med sig lite kaffe till mig, annars hade jag nog fått spatt då mitt kaffe är sorgligt och ekande slut för tillfället. Imorgon trillar det in lite rupies och då får jag klippa mig, köpa presenter till H och L som fyller år samt bunkra upp lite käk till grillfest i dagarna tre.

Imorgon kommer även vännen D och L hem på besök. Känns som det var evigheter sen vi sågs, men jag förstår att Göteborg har en viss attraktionskraft...

Ta hand om er därute och lämna gärna någon kommentar om vad du gillar nya designen.

1 kommentar:

Kristin sa...

Jag gillar din nyas design, tjiing