BuzzadorBLOG

19 augusti 2010

Argh!

Jag vet nästan alltid vad jag vill. Men nu vill jag två saker nästan lika starkt. Det är ganska jobbigt, om jag ska vara ärlig. Det ena pockar på min uppmärksamhet och det andra är det trygga alternativet. Tänk om man kunde välja båda sakerna och ändå ha kakan kvar. Det skulle vara det mest ultimata, eller hur? Tänk att det är så svårt att välja berättelseväg. :p

Som ett brev på posten fick jag ont i ryggen efter jobbet, så nu ska jag vara sjukskriven i helgen för att se om det går att fixa till mig och att jag kan få läkna ihop bättre. Så idag ska jag till chefen och prata om den nya brukaren och om hur jag mår egentligen. Efter det blir den ett sväng till benknäckartango nummer tre och sen ska vi diskutera utlandsresandets vara eller icke vara i kören. Känns som jag har en fullsmockad dag framför mig.

Ta hand om er.

Inga kommentarer: