BuzzadorBLOG

1 oktober 2012

Ridån går upp

För inte överdrivet längesedan kom jag fram till att jag förlorat lusten att skriva. Detta då jag känner att mitt skrivande är alldeles för involverat med tiden då jag brakade in i väggen. En vägg av ångest.

Det var då det. 
Nytt kapitel.
Nytt blad.

Samma Jenny...

Jag, Henkeponken och Damerna Trampetass lever och verkar i Jönköping numer. Jag har hamnat i arbetslöshetsträsket och försöker väl fixa det mesta av det bästa och hanka mig fram så gott det går. Det är väl bakgrund så att det räcker. Annars får ni väl kolla in vad jag skrivit tidigare. :)

Jag hoppas att jag ska hitta tillbaks till min skrivarfantasi. Antagligen kommer den här bloggen bara bli ett sammelsurium av allt som far genom huvudet på mig. Någonslags ventil.

Vill ni läsa det är ni välkomna.
Ni är välkomna annars med, men då vet jag inte riktigt vad ni har här att göra.

...och ridån går ner.

Inga kommentarer: