BuzzadorBLOG

20 augusti 2008

Idag var jag, kära faster, Farmor och B och handlade på torghandeln i Tidaholm. B var jättesnäll och köpte två par apsnygga träningsbyxor till mig. Tack, tack.. :)
Sen var vi och handlade lite mat, så nu kan jag och Henkeponken äta massor med god mat ett tag till. Det västa som finns är när maten man vill ha inte finns i frysen, då blir jag lite störd i min vardagslunk. ;)

Jag hade jättetrevligt igår. Alltid roligt att träffa nya människor. Jag, A och V var och åt en smarrig buffé på Strand. En trevlig kväll som jag kommer spara länge.

Blev full i skratt nyss. Sökte på allvädersjacka eftersom jag är i behov av en sådan framöver. Tänkte för mig själv att länken jag tryckte på verkade bekant och det var den. Jag hamnade på min egen blogg. :p

Nu är jag lite sömnig efter maten, men jag måste kolla över lite pryttlar en vända innan jag börjar jobbet igen. Inte direkt upphetsande, men ändå...

Inga kommentarer: