BuzzadorBLOG

4 september 2008

Det blir mycket nu ett tag. Praktik, jobb och skola. På en gång. Det kommer kännas tungt och jag kommer säkert vara jättetrött. Men jag ska inte vara sämre än att jag ska klara av allt jag satt mig för att klara. Allt kommer att ordna sig. Bara december är ett minne blott. December är månaden jag just nu bävar för. Tiden bara rusar och allt ska bli klart. Allt. *suck* Nåja, det är bara att bita ihop och få saker och ting gjort. Sådäså!

Idag är dagen med stort K. Kören börjar igen. Blir lycklig. Det känns som andningshålen behövs för att jag ska orka. Tungt arbete att skriva rapport kring den psykiska ohälsan bland barn och ungdomar. Speciellt då jag anser att det inte finns några vårdinsatser att tala om i Hjo kommun. Bara det är egentligen ett heltidsjobb att skriva om och intervjua berörda parter om. Men då ska jag ha praktik och göra flera uppgifter som rör min praktik under tiden. Plötsligt känns det som jag kommer klara av att jobba massor med övertid i framtiden. För klarar jag ut det här är jag nog både stresstålig och organiserad. Eller inte... :p

Nu ska jag baka lite pannkakor.
Behöver få lite husmorsgener i arbete och sen luktar det så gott med pannkaksos. ;)
Ska passa på att sjunga lite under tiden. :d

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Pannkaksos är gött. Men kaffeos e godare!
Kaffe-OS..hehe. Jag vinner!