BuzzadorBLOG

10 september 2008

En något sömnig Jenny framför datorn ikväll. Mätt i magen efter en superb smörgåstårta med kaffe och pärontårta till efterrätt. Grattis käre Farbror.. :)

Roade mig med att titta i en bok kära faster hade med människor som gift sig mellan 1963 - 1965. Alltid roligt att kolla in knasiga frisyrer, missprydande glasögon och stora elefantöron.
Ja, jag vet. Man ska inte döma människor efter utsidan. Men att bara fnissa lite i smyg är väl inte det samma som att häckla någon offentligt?

Det känns som jag håller på att dra på mig en höstförkylning. Vill inte/hinner inte bli sjuk. Men jag får nog bita i det sura äpplet i alla fall. Det är inte roligt. Brukar bli helt sänkt när jag blir förkyld. Ska sova nu och se hur jag känner mig imorgon. Det har känts som att alla har varit sjuka runt omkring mig ett tag nu, så det är inte konstigt om jag får min beskärda del...

Det har varit en bra dag idag. Skönt när det mesta bara flyter på i gamla invanda banor. :)

Inga kommentarer: