BuzzadorBLOG

13 september 2008

När jag väl kommer hem ifrån jobbet handlar allt om att koppla av en kort stund och sen sova. Ska upp tidigt imorgon för ytterligare en dags jobb. Gillar inte mornar. Varför kan man inte jobba kväll hela tiden för? Det är då som jag är på topp. Eller.. kanske inte ikväll. Just nu går jag omkring i ett rusigt sockerrus, men annars skulle jag nog vara ganska trött..

Idag fick vi ett överraskningsbesök av Farmor och B. Henkeman fick en för tidig julklapp i form av en jättefin vinterjacka/duffel. Så om ni ser en lång kille med stoltaste hållningen så är det antingen henkeman eller sagofarbrorn. *funderar* eller någon annan som har en bra dag.. *skrattar* Det föll visst på sin egen logik..

Annars har dagen bestått i att spela Spore. Alltid trevligt att själv få skapa en liten sak som utvecklas till något som man själv bestämmer vad det är. Från att vara ett litet grodyngel till.. ja, egenltigen till vad jag vill att det ska utvecklas till. Spännande värre.

Mindre trevligt var dock att tiden bestämde sig för att springa med jättekliv och gjorde att jag fick stressa som sjutton till jobbet. Men, men.. Dataspelet fick mig i sitt våld. Jag hann till jobbet i alla fall. :)

Nu är det sovdax i lilla lyan. Alla sover, utom Lisa som river ner lampor för att få uppmärksamhet. Stackarn, inte lätt att leva upp till att vara en uppmärksamhetsgatflicka. ;)

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Spore e askul!
Gjorde en sketaful varelse...såg ut som en vandrande pinne...tss ^^