BuzzadorBLOG

12 september 2008

Nyss hemkommen ifrån jobbet. Det gick ganska bra, måste jag säga. Min arbetskompis var ganska lugn, men pratade mest om mina utbildningar istället för att fråga om sagofarbrorn. Blev både glad och väldigt förvånad idag - jag fick en kram av sagofarbrorn. Mysigt värre. :)

Annars är det ganska lugnt i lilla lyan just nu. Henkeman sitter vid andra datorn. Detta uppskattar inte våra fyrbenta små damer, utan dom försöker göra allt för att husse och matte ska bry sig mer om deras liv. Lisa skriker och piper och växlar detta med att testa om jag märker att hon hänger i gardinen. Olga är som vanligt mer försiktig och kvittrar litegranna, innan hon med stor precision dänger en klofylld tass rakt in i mattes fot...

*en stund senare, efter ojjanden och ajjanden från matte*

Det kanske är bäst att säga god natt till bloggen för den här gången. Får fortsätta filosofera imorgon istället. Kram på er därute... om det finns någon som läser, vilket jag betvivlar...

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Haha, vad gulligt! "titta på mig, jag hänger i gardinen. ge mig uppmärksamhet!!!" :P

Lille S, han blir bara mer o mer social :)