BuzzadorBLOG

14 september 2008

Är trött. Fast på ett ganska rogivande sätt. Idag tycker jag att hösten har kommit till lilla Hjo. För idag fick jag använda vantar när jag cyklade iväg till sagofarbrorn. Ikväll ska jag och yoyomba lyssna på skövde gospelkör som uppträder i korsberga kyrka. Alltid trevligt att komma ut och röra på sig lite. (Även om latmasken i mig vill krypa ner under täcket och sova bort hela vinterhalvåret.)

Ska ta det lugnt ett tag. Vill inte riskera att bränna ut mig eller något. ;) Snart dags att dola lite i köket, sen kanske jag kan unna mig en stunds vila innan det är dags för uppiffning och kyrkbesök.

Håhåjaja..

2 kommentarer:

Yoyomba sa...

Hahahaha, vad konstigt det känns o se "jag o yoyomba..." :P
KAFFEKAFFEKAFFEKAFFE!

Det kan bli underhållande i kyrkan. Hoppas någon trillar ^^

Anonym sa...

Vadå höst?
Det är så jäkla kallt att året har hoppat över hösten och kör direkt på vintern! *Burr*