BuzzadorBLOG

2 oktober 2008



Aj, aj, aj.. Idag är jag aningens ynklig. Har bamseaj i näsan efter att ha snytit sönder mig alldeles. Dessutom blir det inte bättre av att en viss fyrbent pojkis beslutade att ge mig en reva på snoken heller. Men, ska inte klandra honom.

Han kanske ville ha sin manlighet kvar, vad vet jag. ;)

Allt gick bra, men han ogillar att åka bil. Och att vara ensam. Så länge han får ligga i knät och bara njuta av livet är allt fina fisken. Pojkis kommer säkert bli en lugn och sömnig herre som gillar att sova vid öppna spisen alternativt spinna förnöjt i knät på matte.

Men, men.. Annars har det inte hänt speciellt mycket. Jag har roat mig med att vara förkyld, hostat och att sova. Nu börjar jag vakna till igen, så nu lär bloggen bli uppdaterad lika ofta som vanligt igen. :)

Mina små damer var väldigt svartsjuka på matte när jag kom hem ikväll. Matte luktade konstigt, så därför var de naturligtvist tvingade att tvätta mattes byxor. Hur gott det nu kan vara med jeans.. men, men.. Katter är speciella, det är ett som är säkert. :)

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Åååh, saknar min pojkis massa! :(