BuzzadorBLOG

12 oktober 2008

När jag vaknade i morse visste jag att jag ville göra någonting med den här fina höstdagen. Det hör lite till ovanligheterna att jag nu uppskattar hösten, men när jag nu gör det så vill jag spara resultatet.

Så Henkeman och jag gick ut i det fina vädret. Henkeman hade kameran med sig och jag hade någon idé om att jag ville göra något med de fina höstfärgerna. Efter att ha gått en promenad med tillhörande mysfika blev resultatet som följer nedan. :)


På andra sidan bron ligger Gula Paviljongen...


Jag får försöka lära mig att uppskatta hösten. Om inte annat så är det fina färger.


Ett ensamt rött höstlöv som ligger på trottoaren kan vara nog så vackert.


Jag gillar maskrosor, dom är överlevare.


Motljus och höstlöv. En klassisk komposition.


Där här är mitt inne i centrala Hjo.


Utanför på vår gård.


Hjoåns dalgång.


Gamla stan i Hjo är fint.


Även det mest oansenliga kan bli vackert.


Så här fint kan det bli om man orkar vara kreativ. ;)

Ta hand om er därute och njut av det fina vädret. Jag känner mig riktigt duktig idag som faktiskt orkade masa mig ut och göra någonting konstruktivt av just den här söndagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

jättefina bilder tycker vi i isleryd