BuzzadorBLOG

3 mars 2010

Jag & Sven-Styrbjörn


Halleluja!

Igår kom snälla kompis A från landet på den eminenta idén att ge mig en badring. Den är otymplig, knallgul och alldeles underbar. Tack vare den och mina kompisar tabletthelvetena som guppar omkring i magen kan jag nästan sitta normalt i min favoritfåtölj.

Idag har jag vaknat efter att ha sovit hela natten. Knaprat i mig tabletter, fått i mig en rejäl grötfrukost, varit ute på en stapplig promenad tillsammans med kompis J, ätit mat och sovit. Snart är det tablettdags igen och antagligen kommer jag sova gott även efter det. Det bästa är att jag inte har riktigt lika förbannat ont längre - vilket är skönt.

Sen har jag gjort en skadeanmälan idag med. Det och att skriva på bloggen får bli all tid jag lägger på datorn för idag. Kan liksom inte sitta i datastolen för där får inte Sven-Styrbjörn plats och så gör det ont aj aj igen...

Ta hand om er.

Inga kommentarer: