BuzzadorBLOG

18 mars 2010

Knack, knack...

Hade en trevlig, men tidig kväll igår. Var inte riktigt på spelhumör och därför töltade jag hem tidigt från spelträffen. Somnade runt halv tio ungefär och vaknade inte när Henkeponken kom och la sig. Däremot vaknade jag med en skräll klockan 05.12.

Det är någon som knackar. Antingen på dörren eller i trapphuset. Jag reagerar med, att från sovande sätta mig spikrakt upp i sängen. Den smärtan, säger jag bara. Den var som ett långsamt vulkanutbrott. Fy, för den lede så ont det gjorde! Så snälla, om ni vet vem som knackade i vår trappuppgång i natt kan ni väl ge vederbörande en rejäl smäll på käften.

Själv fick jag ta en värktablett till, torka tårarna och försöka somna om.

Annars har inte dagen erbjuder något exalterade, utom att jag orkade duscha utan att somna i duschen. Det var något av en prestation. ;)

Ha det gott och ta hand om er. 

Inga kommentarer: