BuzzadorBLOG

9 mars 2010

[No Content]


Idag hade jag planer att skriva just det där eminenta blogginlägget som skulle kunna vara ett sådant informationsflöde som lockade människor som flugor till just mitt lilla bloggkrypin. Nu blir det kanske inte ett sådant inlägg. Inte idag.

Livet rullar fortfarande på i samma banor som igår. Kanske är jag lite mindre trött idag. Eventuellt har jag lite mindre ont. Möjligen funderar jag mindre på vart mina två veckors sjukskrivning tar vägen...

Jag vet att jag känner mig fin idag. Med nyinköpt klänning, nyfärgat hår och fina armband. Jag vet också att våra fyrbenta damer gillar sin matte. Jag är väl medveten om att jag har världens underbaraste pojkvän och att jag, i skrivande stund, är lyckligt nykär.

Återkommer imorgon så kanske det där underbara blogginlägget vill krypa fram ur min fantasi. Idag ville min fantasi leka Madame Bovary. Hoppas bara den undviker att tugga arsenik.

Ha det väl, min vänner. Nu ska tant sova gott en sväng.
Bilden kommer härifrån.

Inga kommentarer: