BuzzadorBLOG

24 maj 2010

Blött och kill i magen

Skara sommarland igår var trevligt. Jag tyckte det var kallt, men de andra hävdade att det var rena sommarvärmen. I ren protest började jag tugga på pekfingernageln och råkade, naturligtvis, tugga lite för djupt och det gjorde lite för ont för att vara trevligt. Sen åkte jag lite attraktioner. Barnen Melin uppskattade "Gruvbanan" väldigt mycket. Låt mig säga såhär... enligt mig så är Balder lika häftig - precis innan den startat. ;)

Men, som sagt. Barnen och Henkeponken tyckte att det var rolig i alla fall.

Eftersom Henkeponken just nu sitter bredvid och läser vad som skrivs på lilla bloggen så kommer det fram att han anser att jag är något otacksam och inte alls uppskattar att jag är ärlig i min egen blogg. Att jag dessutom., enligt hans utsago, överdriver allt han säger just nu anser jag bara är ett roligt roligt.

Men nu ska vi inte retas mer med min bättre hälft, för då kanske jag inte får sova i min säng i natt. ;)

...Förlåt, resten av veckan! :p

Nu ska jag ställa ut min rabarberpaj.

Ta hand om er nu.

Inga kommentarer: