BuzzadorBLOG

5 juli 2010

Hemma igen

Eftersom jag har en vacker vänsterfot, prydd med disneyplåster på lilltån och, inte riktigt lika vackra, skavsårsplåster så tänkte jag att det skulle bli en relativt gåfri dag idag. Smart som jag är tog jag därför cykeln istället när vi skulle ut och göra ärenden runt stadens gator och torg. Jag tänkte visst lite fel, igen. Allt var frid och fröjd tills jag fick för mig att jag skulle stanna och gå av cykeln. Tydligen, utan att ha vetat om det, är jag vänsterfotad.
Nu vet jag det - och jag tror resten av stan vet det med. :)

Annars är allt helt okej. När jag och Henkeponken kom hem igår kväll hade bästaste farmor och B överraskat oss med att ge oss fina blommor i balkonglådorna. Så nu har vi rosa blommor på vår uteplats. Tack för det, dom är verkligen jättefina.

Nu ska jag brygga på lite kaffe och försöka sluta tänka på att jag är låghalt.
Kram på er, återkommer väl framöver...

Inga kommentarer: