BuzzadorBLOG

27 juli 2010

Tappat kompassriktningen

Jag vet inte riktigt. Det känns som jag skulle kunna behöva ta ledigt från det mesta just nu. Antar att det bara är livet överlag, men det är bara segt just nu. Trist när inte livet snurrar åt det håll jag hoppades på om inte annat. Är trött och sliten och nu börjar magen säga ifrån med. Vantrivsel är inget roligt. Det är väl bara att bita ihop och stå ut ett tag till...

Men jag hoppas att jag snart får ordning på allt. För nu börjar unga fröken ruttna på sin arbetssituation rejält.

Inget roligt att läsa om att jag inte känner mig helt hundra, kan jag tänka mig i all fall. Men ibland är bästa boten att skriva ner att det faktiskt inte är helt okej.

Nu ska vi snart ut och fixa det sista med fasadmålningen. Hoppas det blir bra.
Ta hand om er därute - för det gör jag! :)

Inga kommentarer: